
AUDIOVIZIJA
PORUČITE TELEFONOM
0114053820
ponedeljak-petak 9-19h
besplatna dostava
za porudžbine iznad 3000 din.
dostava danas za danas
za porudžbine iz Beograda
količinski popust 10%
za kupovinu tri ili više knjiga
ISBN: 9788671022682
Broj strana: 199
Pismo: Latinica
Povez: Tvrd
Format: 14.5x21
Godina izdanja: 2007
Izdavač: Clio
Film, televizija i drugi audio-vizuelni mediji uglavnom se ne obraćaju isključivo oku. Oni izivaju posebnu vrstu percepcije, za koju je u ovoj knjizi predložen naziv audiovizija. Namera autora ove knjige je da pokaže kako u stvarnosti, u slučaju audio-vizuelne kombinacije, jedna percepcija utiče na drugu i pritom je menja: ne „vidimo” svi istu stvar kada istovremeno slušamo i ne „čujemo” isto kada istovremeno gledamo. Ova knjiga je istovremeno i teorijsko i praktično štivo. Pošto opiše i iskaže audio-vizuelni odnos kao sporazum, ona predlaže određeni način posmatranja i analize, koji je zasnovan na dugogodišnjem pedagoškom iskustvu i koji se može primeniti na filmove, na televizijske emisije, na video snimke... Glavni predmet ove knjige je film, ali ona u odvojenom poglavlju razmatra i posebne slučajeve televizije, videa, spotova.
PORUČITE TELEFONOM
0114053820
ponedeljak-petak 9-19h
besplatna dostava
za porudžbine iznad 3000 din.
dostava danas za danas
za porudžbine iz Beograda
količinski popust 10%
za kupovinu tri ili više knjiga