KAKO MOTIVISATI UČENIKE DA UČE
PORUČITE TELEFONOM
0114053820
ponedeljak-petak 9-19h
besplatna dostava
za porudžbine iznad 3000 din.
dostava danas za danas
za porudžbine iz Beograda
količinski popust 10%
za kupovinu tri ili više knjiga
Top-lista Udžbenici i priručnici: mesto broj 4
Top-lista Edukativni: mesto broj 7
ISBN: 9788671025072
Broj strana: 590
Pismo: Latinica
Povez: Tvrd
Format: 21 cm
Godina izdanja: 2015.
Izdavač: Clio
Pisana posebno za nastavnike, ova knjiga nudi bogatstvo principa za motivisanje učenika da uče, zasnovanih na istraživanjima. Njen fokus na motivacionim principima, umesto na motivacionim teoretičarima ili teorijama, prirodno vodi u diskusiju o konkretnim strategijama u učionici. Kroz celu knjigu ovi principi i strategije povezuju se sa realnošću u savremenim školama (npr. ciljevi nastavnog programa) i učionicama (npr. razlike među učenicima, dinamika učionice). Autor koristi eklektički pristup motivaciji koji pokazuje kako efikasno integrisati upotrebu ekstrinzičkih i intrinzičkih strategija. Obezbeđene su smernice za prilagođavanje motivacionih principa grupnim i individualnim razlikama, te za „korektivni rad“ sa učenicima koji su postali obeshrabreni ili nezadovoljni. U ovom izdanju, autor razmatra i ulogu roditelja u motivaciji za školu, teoriju cilja i teoriju samoodređenosti, vrednosne aspekte motivacije, aspekte motivacije koji se tiču selfa i identiteta, te ulogu nastavnika u podržavanju motivacije učenika. Tekst usmerava na one aspekte literature o motivaciji koji su direktno primenljivi na poučavanje u učionici, a. fokus je pretežno na nastavniku kao motivatoru, umesto na učeniku kao nekom ko biva motivisan
Svaki odeljak sadrži zaključke i sažetke, kao i pitanja za razmišljanje i preporučenu literaturu.
PORUČITE TELEFONOM
0114053820
ponedeljak-petak 9-19h
besplatna dostava
za porudžbine iznad 3000 din.
dostava danas za danas
za porudžbine iz Beograda
količinski popust 10%
za kupovinu tri ili više knjiga