
PRODAJA I UPRAVLJANJE PRODAJOM
PORUČITE TELEFONOM
0114053820
ponedeljak-petak 9-19h
besplatna dostava
za porudžbine iznad 3000 din.
dostava danas za danas
za porudžbine iz Beograda
količinski popust 10%
za kupovinu tri ili više knjiga
ISBN: 9788671022163
Broj strana: 680
Pismo: Latinica
Povez: Tvrd
Format: 14.5 x 21
Godina izdanja: 2006
Izdavač: Clio
Ovaj obimni priručnik bavi se suštinskim aspektom marketinga: odnosom „lice u lice“ koji predstavlja osnovni vid savremene prodajne prakse. Podeljen je na pet logičkih celina: dimenzije prodaje, tehnike prodaje, prodajno okruženje, menadžment i kontrola prodaje.Analiza različitih kategorija kupaca približava čitaocu način njihovog razmišljanja i u vezi s tim predlaže adekvatnu marketinšku taktiku. U delu u kome su izložene tehnike prodaje istaknut je značaj lične pripreme i ličnog kontakta, a u poglavlju o prodajnom okruženju ukazano je na važnost institucija i kanala prodaje. Naročita pažnja u najnovijem, šestom izdanju, dostupnom sada i na našem jeziku, posvećena je uticaju koji međunarodno tržište ima za jednu kompaniju. Svako poglavlje upotpunjeno je praktičnom vežbom i uobičajenim ispitnim pitanjima. Idealan udžbenik za studente marketinga i poslovanja, kao i za prodavce na terenu i menadžere prodaje.
PORUČITE TELEFONOM
0114053820
ponedeljak-petak 9-19h
besplatna dostava
za porudžbine iznad 3000 din.
dostava danas za danas
za porudžbine iz Beograda
količinski popust 10%
za kupovinu tri ili više knjiga