
SOCIJALNI MARKETING
PORUČITE TELEFONOM
0114053820
ponedeljak-petak 9-19h
besplatna dostava
za porudžbine iznad 2000 din.
dostava danas za danas
za porudžbine iz Beograda
količinski popust 10%
za kupovinu tri ili više knjiga
ISBN: 9788671023313
Broj strana: 608
Pismo: Latinica
Povez: Tvrd
Format: 21 x 14
Godina izdanja: 2008
Izdavač: Clio
Otkako je početkom sedamdesetih godina prošlog veka prvi put primenjen u oblasti planiranja porodice, socijalni marketing je, i na međunarodnom i na državnom nivou, lagano ušao u različite oblasti društvenog života. Socijalni marketing se tako pojavljuje u programima koji se bave poslovanjem, javnim zdravljem, formiranjem stavova javnog mnjenja i upravljanjem životnom sredinom. Budući da i dalje postoji potreba za još mnogo edukovanja i istraživanja, osnovna namena knjige jeste da doprinese ubrzanom razvoju ovog područja. Autori pokazuju da je socijalni marketing veoma moćan skup koncepata i sredstava koji može učiniti mnogo da se odagnaju bol i patnja ljudi širom sveta i uče nas kako da se uhvatimo u koštac s društvenim problemima koji predstavljaju koren neželjenih oblika ponašanja. Knjiga sažima sva neophodna znanja: ključne koncepte, višefazne procese za razvoj socijalno marketinških programa i primere iz prakse. Namenjena je studentima marketinga, zaposlenima u javnoj upravi, profesionalcima u oblasti socijalnih službi.
PORUČITE TELEFONOM
0114053820
ponedeljak-petak 9-19h
besplatna dostava
za porudžbine iznad 2000 din.
dostava danas za danas
za porudžbine iz Beograda
količinski popust 10%
za kupovinu tri ili više knjiga