STRATEGIJA ŠEHEREZADE
PORUČITE TELEFONOM
0114053820
ponedeljak-petak 9-19h
besplatna dostava
za porudžbine iznad 3000 din.
dostava danas za danas
za porudžbine iz Beograda
količinski popust 10%
za kupovinu tri ili više knjiga
U poslednjih dvadesetak godina do neslućenih je razmera narastao fenomen koji pričanje priča uvodi u velike kompanije i politički život. Ovoj temi posvećena je knjiga Storytelling: ili pričam ti priču (Clio, 2010), a Strategija Šeherezade njen je svojevrsni nastavak. Dok se u knjizi o storitelingu Kristijan Salmon pretežno bavio pripovedačkom mašinerijom u funkciji krupnog kapitala, u svojoj najnovijoj knjizi – Strategija Šeherezade on piše o borbi za vlast, njenom očuvanju ali i o razlozima za gubitak iste. Ovu temu on je načeo u prethodnoj knjizi analizirajući izborne kampanje Džordža Buša i Nikole Sarkozija, a sada je razvija u 26 kratkih poglavlja, po uzoru na Makijavelijevog Vladaoca, u kojima obrađuje najaktuelnije primere političkog marketinga.
PORUČITE TELEFONOM
0114053820
ponedeljak-petak 9-19h
besplatna dostava
za porudžbine iznad 3000 din.
dostava danas za danas
za porudžbine iz Beograda
količinski popust 10%
za kupovinu tri ili više knjiga