
STRATEŠKI MENADŽMENT SPORTSKIH DOGAĐAJA
PORUČITE TELEFONOM
0114053820
ponedeljak-petak 9-19h
besplatna dostava
za porudžbine iznad 2000 din.
dostava danas za danas
za porudžbine iz Beograda
količinski popust 10%
za kupovinu tri ili više knjiga
ISBN: 9788671023320
Broj strana: 350
Pismo: Latinica
Povez: Tvrd
Format: 21x14 cm
Godina izdanja: 2008.
Izdavač: Clio
Strateški menadžment sportskih događaja studentima i svima koji se bave ovim poslom pruža uvid u uspešno organizovanje sportskih događaja svih vrsta. Služeći se primerima iz međunarodnog sporta, kao što su Olimpijske igre u Sidneju, surferska takmičenja u Ujedinjenom Kraljevstvu, Komonveltske igre u Mančesteru, Zimska olimpijada u Solt Lejk Sitiju i Alamo bol, autor prikazuje procese planiranja – kratkoročne i dugoročne strategije, kandidovanje, primopredaju i procenu uspeha sportskih dešavanja, te operativne strategije, uključujući i informacione tehnologije, komunikaciju, opremu i ljudstvo. Osim studentima i profesionalnim organizatorima, knjiga je zanimljiva za sve one koje zanima funkcionisanje mašinerije koja stoji iza svakog sportskog događaja.
PORUČITE TELEFONOM
0114053820
ponedeljak-petak 9-19h
besplatna dostava
za porudžbine iznad 2000 din.
dostava danas za danas
za porudžbine iz Beograda
količinski popust 10%
za kupovinu tri ili više knjiga