PR VELIKIH RUSKIH KORPORACIJA
PORUČITE TELEFONOM
0114053820
ponedeljak-petak 9-19h
besplatna dostava
za porudžbine iznad 3000 din.
dostava danas za danas
za porudžbine iz Beograda
količinski popust 10%
za kupovinu tri ili više knjiga
ISBN: 9788671023030
Broj strana: 191
Pismo: Latinica
Povez: Tvrd
Format: 21 x 14
Godina izdanja: 2008
Izdavač: Clio
Knjiga je posvećena pitanjima odnosa s javnošću u velikim ruskim kompanijama. Vrednost brenda kompanije može biti daleko veća od materijalnih dobara i proizvoda te kompanije. Koren ovog fenomena leži u PR-u. U ovoj knjizi razmatrene su opšte postavke PR-a i karakteristike rada službe za odnose s javnošću u savremenim ruskim uslovima. Autor razlaže sintagmu public relations i objašnjava njena značenja, nudi odgovore na pitanje kolika je realna moć PR-a i gde je mesto PR-a u demokratskom društvu. Posebna pažnja se posvećuje problemima stvaranja imidža kompanije, odnosima s mas-medijima, etikom, državnim i društvenim organizacijama i dr. Knjiga sadrži brojne dragocene preporuke za vođenje različitih PR kampanja i može da posluži kao udžbenik iz teorije i prakse PR-a. Ona je rezultat višegodišnjeg iskustva u praktičnom radu autora i njegovih teorijskih istraživanja. Namenjena je stručnjacima iz oblasti PR-a i širokom krugu čitalaca koje interesuje navedena problematika.
PORUČITE TELEFONOM
0114053820
ponedeljak-petak 9-19h
besplatna dostava
za porudžbine iznad 3000 din.
dostava danas za danas
za porudžbine iz Beograda
količinski popust 10%
za kupovinu tri ili više knjiga