NACIONALNO BRENDIRANJE
PORUČITE TELEFONOM
0114053820
ponedeljak-petak 9-19h
besplatna dostava
za porudžbine iznad 3000 din.
dostava danas za danas
za porudžbine iz Beograda
količinski popust 10%
za kupovinu tri ili više knjiga
ISBN: 9788651920458
Broj strana: 224
Pismo: Latinica
Povez: Mek
Format: 15x23 cm
Godina izdanja: 2017
Izdavač: Službeni glasnik
Sve države u svetu svojom političkom aktivnošću, popularnom kulturom, sportskim uspesima, tehničkim dostignućima, proizvodima, književnošću, filmom itd. šalju drugima određene poruke o tome šta nacija misli, oseća, šta voli ili ne voli, šta vrednuje, poštuje i u šta veruje. Filip Kotler imidž zemlje definiše kao „skup uverenja i utisaka koje ljudi imaju o nekoj zemlji“. Nacionalno brendiranje, stvaranje određene slike o posebnosti i karakteristikama neke nacije, vrši se, dakle, nacionalnom kulturom, ekonomijom, politikom, umetnošću, sportom, kulinarstvom, arhitekturom, muzikom itd. Ove poruke država treba diskretno da programira, usmerava i šalje u svet kao svoju poželjnu sliku vlastitog identiteta. Brend države, kao krovni brend, utiče na tržišnu vrednost svake robe koja se u njoj proizvodi. „Potrošači povezuju očekivani kvalitet s poreklom robe koju pribavljaju“, pišu autori.
Ovom svojom stručno, jasno i lepo napisanom knjigom Svetislav Milovanović i Mario Lukinović ubedljivo su pokazali da rebrendiranje države, promena brenda nacije, predstavlja važan državni posao koji podrazumeva i zahteva poznavanje celokupnog procesa, kao i posebnih psiholoških mehanizama njegovog nastanka i obrazovanja. Siguran sam da su autori na najbolji mogućni način objasnili i razjasnili kompleksan proces, sredstva i često skrivene mehanizme kreiranja brenda. A oni koji usmeravaju i vode državu odlučiće o tome da li će i kako će iskoristiti ova saznanja u kreiranju novog, dopadljivog i snažnog brenda Srbije.
Žarko Trebješanin
PORUČITE TELEFONOM
0114053820
ponedeljak-petak 9-19h
besplatna dostava
za porudžbine iznad 3000 din.
dostava danas za danas
za porudžbine iz Beograda
količinski popust 10%
za kupovinu tri ili više knjiga